Sveiki

  Planas pakalbėti apie JOSM būtų šį ketvirtadienį 2020-05-07 20:00.
  Aš greitai parodysiu:
  * Pėdsakų (gpx) naudojimas
  * Kelių redagavimas (naujo sukūrimas, esamo kirpimas, taškų
sujungimas/atkabinimas)
  * Pastatų redagavimas (kvadratizavimas, išsikišimai, dalinimas,
sujungimas, adreso žymų perkėlimas)
  * Multipoligonai (ežeras miške ar sala ežere)
  O tada jau ko paklausite. Tiesiog turėkite omeny, kad kai kuriems
dalykams man gali reikėti paskaityti, pabandyti, tai, jei turite kitų
klausimų, - parašykite iš anksto, arba atsakymas bus - „pasidomėsiu ir
vėliau parašysiu“.

P.S. Tikiuosi, kad Aurimas sudalyvaus, nes jis įtariu daugiau nei aš
visokių JOSM triukų žino :-)

--
Tomas