Es arī labprāt uzzinātu, vai ir kāds normāls veids, kā var redzēt, kurš veicis kādas lokālas izmaiņas (kaut kādā laika periodā).

Cik es esmu mēģinājis izmantot "Vēsture" komandu openstreetmap.org-ā, tik man vienmēr rāda nez kādas milzonīgas izmaiņas pa visu pasauli (vai, labākajā gadījumā, ir kāda pa Latviju), lai cik arī es karti pirms tam nebūtu pietuvinājis konkrētai vietai. Pilnīgi bezjēdzīga lapa.

Jānis