Bauskas pili biju kādreiz es ielicis, nu kā taisnstūri, bet pēc tam skatījos kāds bija smuki kontūru ar visiem torņiem ielicis. Kamēr datiem netiekam klāt, tikmēr nekā izdarīt nevar. Paturēšu aiz auss un papētīšu. No Binga jau varu ielikt, tik nav pacietības tik precīzi kā
bija - ja nu licenzes dēļ pazudis ...
uldics