On 05/15/12 22:53, Pilnais vārds wrote:
Nevajag pārspīlēt...
Man šķiet te smagi putrojat datu izmantošanu, fiksēšanu un pašu datu būtību.
Autortiesību likumā teikts, ka autortiesības iestājas tad, kad "darbs"ir
radīts - veikta tā pirmā fiksācija - šajā gadījumā bilde. Tātad
autortiesības ir uz paša attēla izmantošanu, publicēšanu, reproducēšanu,
nevis uz attēlā redzamo. Tas ir tāpat, kā ja kāds nofotogrāfē koku, tad
cits vairs uz to skatīties, vai pieminēt nedrīkst?

pagpag, pats kaut ko putro :)
tu runaaji par gugljika bilzhu izmantoshanu. tas ir tas tavs atteels. neviens neko citu arii neteica.

labojiet, ja kļūdos, bet tas šķiet slimi...

Citējot *Rich <ric...@nakts.net> <mailto:ric...@nakts.net>*:

    On 05/15/12 14:32, Pilnais vārds wrote:

     > Da labi! nopietni???
     > Paskatijies googles bildēs, un ieliki OSMā adresi, un tu esi kaut ko
     > pārkāpis??? c'mon. Ja tādā veidā saliktu visu pilsētu, tad vēl
    var būt
     > jautājums par autortiesībām, bet pielabot dažus numurus... kā
    kāds tev
     > var pierādīt, ka tu tos numurus tur neievēroji garām ejot??? Šis jau
     > aiziet līdz apsurdam.

    absurdam droshvien. bet nee, nedriikst. absoluuti un nemaz - nedriikst.

    <mailto:cuu...@gmail.com>*:

    nu iisti nevajadzeetu, bet ja nu saliidzini ar savis veidotu foto, tad
    jau buus ok :)
    Rich

-- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv
--