Labsrīts,

  Skatījos, ko bots sadarījis, un pamanīju, ka Talsos ielas
aizbīdījušās par pāris metriem... Sākumā padomāju, ka bots kaut ko,
bet nu tā kā diezgan lielu daļu ielu orģinālais autors esmu/biju es,
tad botam nebūtu iemeslu ielas pārbīdīt kaut kur. Cik izskatās
salīdzinot ar GPS trekiem, tad kāds censonis
(http://www.openstreetmap.org/user/Guntis%20Ratkevics) ir pārbīdījis
lielāko daļu Talsu (vismaz to daļu, kurai ir Bing satelītbildes) par
pāris metriem. Pieļauju, ka tas nav darīts aiz ļauna prāta, bet
visdrīzāk vienkārši nezināšanas pēc. Kāds būu labākais variants šo
visu labot? Ceru, ka kādam ir kāda ideja :)

Lauris
P.S. Te var salīdzīnāt apmēram par cik viss ir nobīdīts:
orģinālais punkts:
http://www.openstreetmap.org/?mlat=57.246085&mlon=22.5981624&zoom=18&lat=57.246085&lon=22.5981624
izmainītais:
http://www.openstreetmap.org/?mlat=57.2461212&mlon=22.5983924&zoom=18&lat=57.246085&lon=22.5981624