Es to zinu :) bet šajā gadījumā ne par to ir jautājums. Mani vairāk
interesētu kāds būtu labākais risinājums kā "sabīdīt" visu atpakaļ.
revert gluži taisīt negribētos, jo cilēks tomēr centies un varbūt arī
ne tikai pārbīdījis visu, bet kaut ko pielicis klāt, bet tajā pašā
laikā negribas arī gluži visu pa punktam(-iem) bīdīt atpakaļ.

Lauris

2012. gada 23. jūlijs 10:23 Marat <mar...@gmail.com> rakstīja: