Ups, sajaucu OSM šī otrā nav residental, bet ir service, kamēr būtu jābūt
living_street, savukārt pirmā ir kā living_street, kas manuprāt ir pareizi
:) ne tās ielas OSM kartē apskatījos :))) pie tam cik skatos, tad pie
living_street ir max_speed=20, kas būtu metams laukā, jo ir lieki.

Lauris

2013. gada 19. jūlijs 17:08 Lauris Bukšis-Haberkorns
<lafr...@gmail.com>rakstīja: