Runājam gan par jaunajām dzudzstāvu mājām ar sētu gan vecajām ar dzīvžogu.
Vai tad ja pašvaldība nopirks daudzdzīvokļu ēku, pārtaisīsim piebraucamos
ceļus par living street?
Un pēc privatizācijas atpakaļ?

Teritorijas plānojumā dzīvojamās mājas ar visiem pagalmiem atzīmēts kā
dzīvojamā apbūve nevis satiksmes infrastruktūras teritorija.
Tāpat kadastrā zemes sadalīta pie mājām un nav atsevišķas "dzīvojamās ielas
zemes".
Pagalmu ielas tiek uzturētas par mājas iedzīvotāju (apsaimnniekotāju)
līdzekļiem un paradzētas tikai viņu privātai lietošanai.

Par dzīvojamās zonas zīmi - jāpapēta sīkāk. Vai vienmēr zīmes eksistence
nozīmē pašvaldības ielu.
Varbūt ir gadījumi kad viņa tiek uzlikta lai akcentētu ka šis ir māju
pagalms.

Ierosinu sekojoši - skatamies teritorijas plānojumu, ja tur iela ir
atzīmēta tad living_street, ja nav tad driveway.

Viesturs