Sveiki Listē!

Vēlētos uzsākt diskusiju par “proposed” ceļiem. Vajadzētu ieviest kaut kādus
ierobežojumus, cik reāli plānotus ceļus vajag zīmēt uz kartes. Piemēram
“Rietumu Maģistrāle” ir pavisam nereāls fantāziju auglis, kuru “izpīpēja” kaut
kāds arhitektu birojs, doma bija šoseju taisīt pa virsu dzelzceļa sliedēm.
Šobrīd nav nekāda pamata domāt, ka tas tiešām tiks realizēts, kā sākotnējie
piedāvāts (lai arī internetā atrodamas norādes, uz to, ka tas joprojām ir kaut
kādā 2018. gada dokumentā).

Turklāt, vakar veicot salīdzinājumu starp vairākām OpenStreetmap navigācijas
programmām telefonos, secināju, ka “proposed” ceļi nereti tiek rādīti un
uztverti kā reāli eksistējoši ceļi. Tā protams ir programmatūras autoru kļūda,
taču vēl viens faktors ko ņemt vērā.

Līdz ar to mans jautājums — kāda ir jēga no šo ceļu attēlošanas? Es varu
pieņemt, ka kartē ir ceļi, kuru būvniecība ir uzsākta, vai drīz tiks uzsākta,
taču šobrīd kartē ir pat ceļu varianti (skat Kleistos), kas tikai rada lieku
neizpratni un izrādās arī jauc navigācijas programmām “galvu”.

N.