On 28/03/14 11:03, Jānis Skudra wrote:
> Sveicieni kartogrāfiem!
> Saņēmu aizrādījumu no richlv par neapspriestu ēku importu Carnikavas
> novadā <http://www.openstreetmap.org/changeset/21275099>.
> Kas tad ir tas kritiskais apjoms, kas ir jāsāk apspriest?
> Apstāstīšu, kas tad ir izdarīts. Izmantots ir terplāna shp fails.
> Terplāna karte manis zīmēta. Kopējot ēkas, respektētas jau citu
> sazīmētās ēkas. Datu precizitāte ir tāda kāda nu viņa ir - lgia topene.
> Apzinos, ka kopējot ēkas bija daži konflikti ar ielām, kurus apņemos
> palabot.

o, liels paldies par atbildi :)

vispirms par legaalo pusi. taa kaa tas ir terplaans, tad datus mees
driikstam izmantot, neatkariigi no taa, kaa tapis terplaans.

par apjomiem - nu, principaa, veelams gadriiz jebkaadu apjomu, kas nav
manuaali ziimeets osmaa :)

taam eekaam, ko es papeetiiju, ir kaut kaads "Id=0" klaat - kas tas
iisti ir ?

> Ja jāņem nost, tad daram tā.

peec info, kas augstaak, man neizklausaas tik slikti - bet to id=0 gan
varbuut jaanjem nost ?

--
 Rich