On 28/03/14 12:28, Jānis Skudra wrote:
> Vispār jau sarežģīti ar to reģistrēšanu. Ja man ir brīvs brīdis un gribu
> 10 ielas uznest un pielabot kādu meža stūri, tad nekas nesanāk, jo nav
> piereģistrēts.. nav jau tā laika parasti lielus apjomus uznest. Protams
> ar ēkām ir visvienkāršāk.

nu 10 ielas vieglaak buus paarziimeet no background layera, nekaa
njemties ar importu ;)

> Par to id=0, - nebiju pamanījis. Tas laikam nācis kopējot no shp.
> Protams jāņem nost. Kā to operatīvāk var izdarīt? Vai kaut kā var
> iezīmēt konkrētu changeset?

vismaz josmaa - downloadojam visu regjionu, kuraa bija eekas
importeetas, ctrl+f, id:0 un tad tikai nodzeesham

kur taa apsprieshana deriiga - var izmest .osm failu ar plaanoto
importu, tad arii shis te id tiktu pamaniits :)

> Vispār jau to Carnikavas novadu es varētu apņemties vēl pazīmēt,
> protams, cik nu sanāk tā laika..

paldies :)

--
 Rich