Zoran Kovacevic schreef:
> [...]
>
> Gisteren genoemde data:
>
> - Luchtfoto's
> We kunnen een cd-box aanschaffen a EUR 100 bij Havenbedrijf.
> Doel: inladen in editor, wegen overtrekken.
> Probleem: afgeleid werk. check voorwaarden.
>
> - Metro/bushaltes:
> Doel: handig hoor
> Probleem: nog niet gevraagd. vragen.
>
> - Wegenbestand:
> Doel: :)
> Probleem: heeft R'dam daar een eigen instantie voor? mogen we het als CC
> in OSM zetten (nee)? of moeten we overtrekken (afgeleid werk)?

Ik heb contact met de geo-informatie afdeling bij de gemeente Rotterdam
en ook bij de brandweer. Als iemand mij kan helpen om in een goede tekst
de wens heel duidelijk aan te bieden, dan weet ik de juiste mensen te
vinden. Sowieso lijkt het me goed een soort "promo-flyer" te ontwerpen
waarmee we gegevens-eigenaren kunnen interesseren om ons te helpen?