hoi

zouden dit soort dingen naar een wiki kunnen Dan kunnen mensen die geen
tijd hebben voor de mailinglist (ik heb al meer dan 120 ongelezen
berichten) ook meedenken.
Mijn eerste reactie is probeer het niet via persoonlijke contacten maar
neem de koninklijke weg. Zet de contacten wel in om er voor te zorgen
dat je de juiste mensen benaderd en vraagt om informatie die
daadwerkelijk aanwezig is en waar zij de rechten op hebben. Als er een
ja is kun je je daar voortaan op beroepen als er een nee is kan de
politiek daar over zeuren.

cu

fv
Op 20-mei-07 om 13:33 heeft Zoran Kovacevic het volgende geschreven: