Hallo allemaal,

Ik ben een begin aan het maken met het OSM-en van wegen op Aruba. Nu zit
het zo, ik heb een contact op Aruba, deze persoon verkoopt fleet
management oplossingen (gps) alle voertuigen die hij straks heeft
rondrijden genereren GPS tracks. Deze tracks zet ik om naar OSM. 2
vliegen in een klap, hij verbetert zijn wegenbestand en de fleet
management oplossing wordt op deze manier kwalitatief steeds iets beter.

Wat we dan vervolgens zoeken is een navigatie prog dat de toeristen op
Aruba kan bedienen, soort Tomtom die met de huurauto's kan worden
meegeleverd.

Wat het mooie is, er is momenteel geen wegendata van aruba! Niet van
TeleAtlas, niet van Navteq, wij zijn de eersten.

Ik wil graag weten of iemand al een stukje navigatie software heeft voor
PDA, of linux-handheld, of tomtom go achtige apparaten? Weet iemand of
er dergelijke apparaten bestaan die gewoon een soort linux bakjes zijn
met een veelheid aan mogelijkheden om er zelf iets mee te maken?