Ha allen,

Ik kom net van de telefoon met de hoofdredacteur van GIS-Magazine,
Remco Takken ([EMAIL PROTECTED]). Ik kon niet laten om ook e.e.a.
te vertellen over OSM. Het lijkt hem leuk om een stukje over OSM te
laten verschijnen in een volgend nummer! Bij voorkeur kopij door ons
zelf aan te leveren. Als 'novice' ben ik niet de aangewezen man (m/v)
voor deze klus, maar het lijkt me een goed idee als iemand 'van de
afdeling publiciteit' contact met hem zoekt. Ik heb hem gezegd dat ik
iemand op hem af zou sturen, dus hij wacht een reactie af.

--
martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/