Dat lijkt me een uitstekende start.
Met jouw permissie als auteur van dit artikel stuur ik een link naar
deze post aan hem op met het verzoek om te kijken in hoeverre dit als
startpunt kan dienen voor een stukje in GIS-Magazine.

Op 04-06-07 heeft Zoran Kovacevic<[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/