On Tue, 5 Jun 2007, Armijn Hemel wrote:

> waarmee ze, denk ik, de plank net even misslaan. Je moet nu namelijk
> altijd via Google Earth werken. Overigens slaat "dergelijk project" in
> hun reactie op geonames.org.

Het is inderdaad het ontbreken van een visie dat brondata in z'n algemeen
publiek moet zijn. Er zijn zeker ook succes story's. Wat denk je
bijvoorbeeld van brandsoftheworld.com

Het enorme schaalvoordeel wat wij hebben is natuurlijk mensen. Met het
goedkoper worden en geintegreerd zijn van GPS apparatuur staat er een
wereld open voor OSM. Op een gegeven moment zullen we iedereen in
kwaliteit verslaan en gaan ze ons toch gebruiken vanwege economische
motieven.

Daarom is het opzich niet slecht correspondenties te bewaren...

Stefan