On Sun, 17 Jun 2007, Martijn van Oosterhout wrote:

> Wat voor GPS heb je? Met mijn tracks kan ik wel degelijk zien aan
> welke kant van een straat ik fiets als ik twee keer dezelvde straat
> doe... Vooral als ik meer dan 6 satellieten heb. Waar ik was in
> Rotterdam vorige keer had ik bijna 9 satellieten de hele tijd.

Met een beetje bereik lukt dat ja :) Ik vond laatst uit dat als je in JOSM
GPS lijntjes aanzet dat het duidelijker wordt. Maar zelf zou ik nogal een
voorstander zijn van een slidebar waarmee je de 'tijd' kunt beinvloeden.

Dus een 0, begin track, 100 eind track. En je ziet naar mate je verder
naar 100 komt meer puntjes zichtbaar worden.

Stefan