On 6/22/07, Myckel Habets <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Bij mij ook afgelopen dagen. Het probleem deed zich bij mij voor als ik
> nodes ging verplaatsen en wegen aan andere nodes ging linken. Als je na
> de upload josm afsluit en opnieuw opstart, zie je dat het gebied dat
> het probleem veroorzaakt dat de oude weg en met zowel de nieuwe als
> oude node verbonden is.

Er was een bericht op de gewone mailing lijst dat je een versie van
JOSM moet gebruiken van later dan afgelopen zaterdag, anders krijg je
deze 417 berichten.

Het komt doordat de server nu verbiedt (o.a.) nodes te verwijderen van
een bestaande weg, maar oude versies van JOSM verwijderde vaak de
nodes voor de weg. De nieuwe versies hebben die fout niet meer...

Dus, upgraden!

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/