-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Martijn van Exel
Verzonden: zaterdag 23 juni 2007 0:30
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] JOSM: 412 Precondition Failed

Er bestaat verschil tussen releases en builds. Een release is een
nieuwe publiek uitgegeven versie, die datum van eind mei zal slaan op
een release en niet op een build. Ondertussen gaat het ontwikkelteam
vrolijk verder met verbeteren en bugfixen, wat in sommige regimes
leidt tot een 'nightly' of een 'latest'; een ongeteste versie de de
laatste versie van de code bevat en aan de durfals ter beschikking
wordt gesteld.

Hoe dan ook, ik zou bij softwareprojecten die volledig leunen op de
inzet van vrijwilligers en hun vrije tijd niet te gauw mekkeren over
'demotiverend' en 'slecht gesupport'. Dat is *erg* demotiverend en
tegen het zere been voor de mensen zonder wie wij helemaal zonder
OSM-desktopeditor zouden zijn.

Op 22-06-07 heeft Myckel Habets<[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven:

martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/