pas maar op, want hier in Losser weinig bebouwde kom, dusseh voor je het
weet ;-)
btw zijn het tegenwoordig maar 443 gemeentes bij mij stond de teller nog
op 473, hmmm volgens statline.cbs zijn ernog 458 gemeentes in 2006
Heb even een uitdraai gemaakt van de wegenlengte per gemeente in 2006
volgens cbs:
http://www.data-assist.nl/osm/wegenLengthePerGemeente.html
Losser 365 km.... oink...
Oldenzaal, maar 206.