zelf gemaakt mbv statline.cbs.nl, ik neem aan dat ik hem op mijn website
mag zetten, dus vast ook in de wiki.... Maar kost wat meer tijd dan ik
hoopte. html->wiki inclusief stylesheets e.d. die gebruikt wordt.

maar misschien is dit een handig te combineren met stats (tabel met
kilometer gedaan, kilomters te doen, percentage gedaan?):
Kan je nog mooi sorteren op:
-alfabetisch
-percentage gedaan
-percentage te doen?