On Sun, 1 Jul 2007, Floris Looijesteijn wrote:

> nee dat bedoelt richard volgens mij niet, de N206 (die ik gister helemaal
> afgereden heb omdat ik dacht dat ie er nog niet instond :) heeft behalve
> N206 ook gewoon straatnamen.
> De N206 gaat in ref en de straatnaam in name, je moet heb dan inderdaad
> opsplitsen waar ie overgaat in een andere naam.

N206... volgens mij klinkt dat bekend ja :D, maar heb je nu ook het stuk
wat eerst afgesloten was?

> Pas vanaf een bepaald zoom niveau laat ie de wijknamen zien. Je kunt
> dit gewoon op de map features pagina vinden:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Nl:Map_Features#Name
>
> Je doet voor de stad bijvoorbeeld   place=town,   name=Amsterdam
> en op de wijken   place=suburb,   name=Indische buurt

Vertel me eens wat het 'centrum' is van een suburb, bij een area kan ik me
er semantisch nog enigszins wat van voorstellen. Maar wat zegt een
'puntje' over een regio?

Daarvoor moet je bij SteveC zijn :)

Stefan