From: "Stefan de Konink" <[EMAIL PROTECTED]>

> N206... volgens mij klinkt dat bekend ja :D, maar heb je nu ook het stuk
> wat eerst afgesloten was?

alleen 1 kilometer ofzo aan het begin was afgesloten, maar er waren gewoon
al segmenten gemaakt, alleen nog geen ways...

> Vertel me eens wat het 'centrum' is van een suburb, bij een area kan ik me
> er semantisch nog enigszins wat van voorstellen. Maar wat zegt een
> 'puntje' over een regio?

nee dat is inderdaad lastig, maar het wordt wel mooi, kijk maar eens op
de kaart van alkmaar:
http://www.informationfreeway.org/?lat=52.630106691031074&lon=4.757915685189096&zoom=12&layers=B000F00

als je nog 1 niveau verder inzoomt verdwijnt de 'alkmaar' en laat ie de
suburbs zien.