On Wednesday 04 July 2007 17:54, Eugene van der Pijll wrote:

> Omdat het niet nodig is? Als de AND data compleet is, dan hebben we nu
> alles al. ;-)

Eerder waren er berichten dat de AND data vooral de grotere wegen betreft,
laten we zeggen tot tertiary. Er blijft dan nog wel wat te doen over.
Anderzijds "It is known that a small percentage of a map is not representing
the present situation." Of zou dat wat optimistisch zijn?

http://worldviewer.and.com/world.aspx levert niet heel veel detail op als je
inzoomt. We zijn dan daar waar we echt actief geweest zijn veel verder.

http://worldviewer.and.com/world.aspx?x=14.45&y=50.07&area=20000&size=1024 is
wat beter. Maar dat zijn een paar steden.

We kunnen dus de grote wegen even laten voor wat ze zijn, maar de woonwijken
gewoon mee doorgaan, lijkt het.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante