On Wed, Jul 04, 2007 at 10:54:36PM +0200, Klaas van Gend wrote:

> Wordt 't niet tijd dat we dit ook op openstreetmap.nl gaan melden?

Zoals Zoran altijd zegt: "doe je ding". maar goed, ik heb geen login op de
weblog, en jij ook niet vermoed ik? :) ik las ook pas vanavond hier op de
lijst het AND verhaal, dus misschien is het ook nog niet doorgedrongen bij
de mensen met wel een account op de osm.nl weblog.

Remco

--
Remco van Zuijlen <[EMAIL PROTECTED]>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!