On 7/9/07, Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Christ van Willegen schreef:

> TomTom heeft zo'n beetje elke winkel in NL erin staan, maar dat levert
> een hele berg up-to-date houd werk op als je dat wilt 'nadoen'...

En toch vraag ik mij heel nieuwsgierig af, waarom iemand wel bij TomTom
op een kaart wil (als ze net beginnen) en bij ons niet :) Of is die data
pas gekomen nadat ze drie verschillende apparaatjes in de markt hadden
gezet?

Yep! Vroeger stonden er alleen de nodige plekken in de POI database, zoals
tankstations zonder namen erbij.
Ook hebben ze bedrijven laten betalen op er in te mogen.

Groeten,

           Danny