De datasample van Texel staat inmiddels online kan kan worden gedownload
via:
http://www.opengeodata.org/images/2007/AND/GRD-NSHP-TEXEL-L6-2006H1-V1.0.zip

Een plaatje is te vinden via:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/AND_Data

Groet,
Arjan

On 7/11/07, Eugene van der Pijll <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

AND Automotive Navigation Data schreef:
>    Beste Floris,
>
>    Wij vinden de suggestie voor een sample van Texel een prima
idee.  Wij
>    zullen een sample van Texel deze week beschikbaar stellen. De sample
data
>    van Texel is 3 Mb en dus goed bruikbaar om mee te testen.  De grote
van de
>    hele Nederland dataset zal 550 Mb zijn.

Ter aanvulling: zie de wiki
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/AND_Data#Sample_image .

Voor wie niet bekend is met Texel: donkergroen = bos, lichtgroen =
golfbaan, paars = bedrijventerrein, grijs = vliegveld (of is dit ook
paars?), roze = woonwijk. Vierkantjes zijn dorpen/gehuchten en
parkeerplaatsen. Alle fietspaden en voetpaden ontbreken, maar het
wegennet ziet er zo op het eerste oog compleet uit. Alleen een
nieuwbouwwijkje waar nu nog aan gebouwd wordt staat er niet op. Een
nieuwbouwwijk uit 2004 wel, als ik het goed zie.

Volgens Steve Coast komt de data morgen beschikbaar
( http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2007-July/015544.html ).

groeten,
Eugene