  From: paul van den berg
  To: OpenStreetMap NL discussion list
  Cc: [EMAIL PROTECTED]
  Sent: Monday, July 09, 2007 21:45
  Subject: Re: [OSM-talk-nl] AND Automotive Navigation Data

  On 7/9/07, AND Automotive Navigation Data <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

    De Nederland dataset zal echter meer detail bevatten dan te zien is op de
AND Worldviewer, deze is vergelijkbaar met de kaarten zoals deze zijn te vinden
via http://worldviewer.and.com/citymaps.aspx.

  Als ik daar op een kaart klik krijg ik (onder linux/firefox)
  Server Error in '/' Application.
  een server error dus, en dus niks te zien.

    Wij streven er naar om vandaag (9 juli) de formaat omschrijving te
publiceren.  Met deze omschrijving kan worden nagedacht hoe het AND formaat
geconverteerd kan worden naar het OpenStreetMap formaat.  Eind deze week zal de
dataset of een sample hiervan beschikbaar komen.

  Waar wordt de formaatomschrijving gepubliceerd? Waar zal de dataset
beschikbaar komen?
  Ik zou graag wat specifiekere informatie willen krijgen.

  Groet, Paulb