Op 12-07-07 heeft Jeroen Dekkers<[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven:

> Je kan zoveel dingen doen. De oorspronkelijk vraag was hoe je de
> Amaryllo kan uitlezen onder Mac OS X. Dat moet dus met dat scriptje,
> met gpsbabel alleen kan je niet zoveel.

Ik heb het scruiptje uiteindelijk wel aan de praat gekregen. De
prerequisites kreeg ik niet rechstreeks via de CPAN shell
gecompileerd, maar via fink lukt e.e.a. vrij vlot.
--
martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/