Heren,

dank voor de input! Het is voor een vriend van me die enthousiast
geworden is, en de Amaryllo kocht, maar een beetje teleurgesteld was dat
er geen native mac ondersteuning was. Ik stuur 'm jullie reakties even
door, dan kan hij kijken hoever hij hiermee komt.
Eventueel komt er ws nog wel een vraag terug.

Richard Duivenvoorde