Ik weet niet of een los project echt heel erg zinvol is, het lijkt mij
verstandiger om aan te sluiten bij een bestaand project (GDAL/OGR)
Ik zou graag willen helpen, maar mijn programmeerkunsten zijn beperkt
tot wat basis HTML, PHP enzo.. Maar als ik wat kan doen, graag!

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus