Ik heb net nog even een overleg met Richard (die andere Assenaar) gehad
over of Assen nu wel of niet als uitzondering beschouwd moet worden. Het
twijfelgeval gaat over de huisnummers. Wanneer in de AND data de
huisnummer behoorlijk goed aanwezig zijn (ook al gaan ze nu niet mee),
dan is mogelijk toch verstandiger om Assen te laten vervangen. Die wegen
die ontbreken is relatief simpel weer aan te brengen, vooral wanneer er
een kopie van de huidige versie is.

Het hebben van de AND-id's is dan mogelijk handiger, omdat we dan later
de huisnummers van AND kunnen kopieren.

Er staan huisnummers de kaart van Assen, maar bij lange na nog niet van
de gehele stad ....

Weet iemand hier hoe volledig de huisnummers in de AND data is?

Dus nu nog even geen go vanuit Assen....

Groet,
Henk H