>Ok, ik heb hem geupdate met de laatste versie uit SVN, dus iedereen
>kan kijken naar hun gebied. (Stel JOSM in op
>http://and.openstreetmap.nl/api). AUB niet grote gebied opvragen graag
>:)

Ik vind de geconverteerde data van AND toch wel erg tegen vallen.

Wegen die normaal recht zijn, zijn nu kronkelende wegen.
Verbindingen van wegen die er in het echt toch echt niet zijn, en andersom
(geen verbinding, in het echt wel).
Hoop wegen met tag 'highway - unclassified', AND/conversie kent geen 'highway -
residential'
Oneway wegen die de verkeerde kant op staan.
(Oegstgeest is helemaal geen onderdeel van Leiden :-p)

Na de echte conversie, aannemende dat die niet veel verschilt van de data
hierboven, zal het verbeteren/aanpassen/fouten er uit halen van de map nog de
nodige tijd in beslag gaan nemen.