Maarten Deen wrote:

> Dat is een goed idee, maar je moet je wel realiseren dat als zaken als
> de kustlijn nu niet opgelost worden, ze woensdag in de kaart op
> openstreetmap zitten.
> En dat ziet een beetje vreemd uit.
> En als de renderer hikt op lange ways en geen tiles rendert dan heb je
> ook niks om even snel te zien waar het mis gaat.
> Want om nu enig groot gebied in JOSM in te laden, daar is JOSM wel even
> zoet mee (bij mij tenminste).

Om mijn standpunt even samen te vatten: ik denk dat we met een
gecoördineerde actie de kaart zo moeten krijgen dat die woensdag
gerenderd kan worden en er presentabel uit ziet. Dat details (zoals Gert
en ik al aanstipten en die door anderen ongetwijfeld ook al gevonden
zijn) niet kloppen, dat is ook niet zo belangrijk op dit moment, maar
wel goed om te weten.

Maarten