Hallo Just,

Leuk zo snel al weer iets van je te horen!

Zoals ik gister ook al had gezegd zou je skate-info een mooie aanvulling op "onze" kaart zijn. Succes met het uitzoeken. Zoals je al gemerkt hebt zijn er altijd mensen hier die je willen helpen bij een concreet probleem.

Ik kon het toch niet laten een paar opmerkingen tussen de regels door te maken .....

Freek: