On Wed, Oct 24, 2007 at 09:34:29AM +0200, Danny Maas wrote:
> Hebben we een echte server nodig, of gaat het alleen om schijfruimte en
> rekenkracht?
> Als dat het geval is, zijn er heel veel aanbieders die het voor veel minder
> qua kosten kunnen doen, zeker als je buiten Nederland naar ruimte gaat
> zoeken.

Als XS4ALL OSM wilt sponsoren, zijn kosten ook geen issue meer. Ik kan me
voorstellen dat XS4ALL bv wel een zn. 'Dedicated Server' willen sponsoren:

http://www.xs4all.nl/allediensten/eigenserver/ds/

en dan bedoel ik de type 3 DS ivm raid-1. op die pagina staat 2x36 gb in
raid-1, maar die informatie is denk ik achterhaald (die 36 gb dus).

XS4ALL is dan verantwoordelijk voor de hardware, en de software is onder
eigen beheer van OSM systeembeheerders.

Remco

Remco van Zuijlen <[EMAIL PROTECTED]>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!