Dat heeft met de projectie te maken.

Een WMS heeft een standaard-projectie, vaak is dat EPSG:4326. Voor
een reprojectie naar RD moet je bij de parameters EPSG:28992 ingeven.
Ik meen dat de parameter SRS (Spatial Reference System) is: SRS=EPSG:
28992 zou het moeten doen dan.

Martijn
Op 25-okt-2007, om 17:05 heeft Peter Peterse het volgende geschreven: