Goede opzet!
Maar voor de kamer denk ik dat het meer over data in het algemeen moet gaan.
De geodata is dan een goede case, maar natuurlijk maar een van de
voorbeelden.
Ik vind zelf dat data bij de overheid, die door de burgers betaald is, ook
door voor die burgers beschikbaar zou moeten zijn, maar misschien is dat al
een te politiek statement. Ik vind het dan ook meer een soort 'recht' dan
een vriendelijkheid, zoals het nu een beetje lijkt.
Groeten,
Martijn P.