Hoi Martijn,

Ik zag ook dat tile.openstreetmap.org niet zo best functioneert
momenteel.
Beste is om even je licht op te steken op irc.

Later vandaag zal ik posten over de aanstaande nieuwjaarsborrel.
Ik moet nog even een locatie bedenken (suggesties!? Ik dacht aan de
Engelbewaarder maar daar doen ze later op zondagmiddag altijd een
jamsessie herinner ik mij)

Martijn

Op 2 jan 2008, om 14:28 heeft Martijn Pannevis het volgende geschreven: