Wat is de bedoeling met de tileserver: kan ik bijvoorbeeld ook een
account krijgen om andere tilegenerating dingen te testen, of zal ik
daarvoor toch mijn eigen tileserver moeten opzetten?
Ik wil graag experimenteren met zowel een andere grafische layout, als
een ander formaat van tiles.
(ik zie een opening voor een tileserver Amazon EC2 AMI!)
Overigens probeer ik net een tile op te vragen, en die geeft errors:
http://tile.openstreetmap.nl/tilecache.py/1.0.0/mapnik/8/131/84.png

An error occurred: Zero length data returned from layer.
  File "/home/mapnik/tilecache/TileCache/Service.py", line 464, in
modPythonHandler
    host )
  File "/home/mapnik/tilecache/TileCache/Service.py", line 448, in
dispatchRequest
    return self.renderTile(tile, params.has_key('FORCE'))
  File "/home/mapnik/tilecache/TileCache/Service.py", line 408, in renderTile
    else: raise Exception("Zero length data returned from layer.")
Doe ik iets verkeerd, of gaan er andere dingen mis?
De algemene tileserver (tile.openstreetmap.org) is vandaag ERG traag.
Groeten,
Martijn Pannevis