mooiste zou een ajax interface zijn die terwijl je intikt al suggesties doet
(alla moviemeter.nl)

wat voor een zoek voorbeelden wil je ? die van geonames zijn erg simpel..
ik zou nog wel een "secondary" zoekfunctie willen die na de resultaat
locatie van martijn een mogelijkheid geeft om binnen een bepaalde straal bv
alle kerken, touristische poi's, pinautomaten, bushaltes op de map weer te
geven.

dus zoek Amsterdam, en dan zoek alle pinautomaten in straal van 500 meter.

Op 03-01-08 heeft Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven: