Ik ben gisterenavond 's naar Mechelen geweest om een locatie te zoeken
waar we terecht kunnen. Café/restaurant Keizer Karel op de Veemarkt 10
lijkt me wel geschikt. Daar kunnen we alleszins op zaterdag terecht. De
eigenaar wil zelfs z'n portable uitlenen... Internet kan met kabel of
draadloos. Zondag is het gesloten. Is er iemand uit Nederland
geïnteresseerd om te komen op 9 (en eventueel 10) februari? Ik weet dat
deze lijst voornamelijk door Nederlanders wordt gelezen. De bedoeling is
natuurlijk vooral om de Vlaamse medemappers 's in levende lijve te zien.
Het zou me verbazen als er mensen uit Nederland speciaal naar hier
zouden afzakken. Ik weet dat ik het niet eens zie zitten om naar de
nieuwjaarreceptie te komen in Amsterdam. Iets wat 'k zeker wel zou doen,
als het wat dichterbij was.

Er is ook een jeugdherberg in Mechelen:
http://www.jeugdherbergen.be/mechelen.htm (Staat natuurlijk ook al in OSM)

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Belgium/Activities#Mapping_party_Mechelen