On Sunday 04 May 2008, Skywave wrote:
> Blauw staat voor last user:edited AND.

Inderdaad.

> Rood voor data die niks met AND te
> maken heeft. Groen geel voor data van AND die veranderd is. ?

De kleur verloopt van blauw via groen naar rood voor de hoeveelheid "andere"
data (niet van AND of later veranderd). De intensiteit geeft natuurlijk de
hoeveelheid aan.

> Erg mooie render overigens.

Dank je :-)

Het idee was om inzichtelijk te maken hoe het staat met Nederland. Door de AND
import kunnen we niet meer in één oogopslag zien waar werk verzet is. Van de
gemengd gekleurde gebieden is het erg waarschijnlijk dat er controle heeft
plaatsgevonden. Misschien zou je dat zelfs als
kwaliteits-/volwassenheids-maat kunnen zien. (Nou krijg ik een idee voor een
nieuw plaatje: hoeveelheid verschillende auteurs in een gebied, zal ik
ook 'ns implementeren.)

Ik hoop dat het plaatje ook inzicht geeft in wat er nog moet gebeuren.
Vergeleken met onze buurlanden zie je dat de hoeveelheid activiteit
behoorlijk lijkt tegen te vallen (het kan zijn dat het plaatje een vertekend
beeld geeft, harde cijfers zouden hier beter zijn).

Het zou zelfs suggesties voor locaties van mapping-parties kunnen opleveren --
wat dacht je van 's-Hertogenbosch, Tilburg en Breda (verder helemaal niet
geografisch bevooroordeeld ;-)?

--
Freek