On Sunday 04 May 2008, Ronald Nooij wrote:
> Spannende vraag.... gaan we tijdelijke wijzigingen in
> verkeerssituatie's ook bijhouden? Zodat routers en planners daar
> rekening mee kunnen houden?

Voor kort durende onderbrekingen lijkt me dat op dit moment nog niet nuttig.
Er zijn echter wel een tweetal bestaande manieren om langere ondebrekingen
aan te geven. Zoek op de Map features pagina eens naar
- start_date, end_date,
- construction.

> Volgende controle lag is het Dichtershof in Assen. Dit is een kleine
> wijk aan de rand van het centrum die geheel opnieuw wordt ingericht.
> Huisnummering is nog niet of nauwelijks in onze kaarten verwerkt en
> ook mist er nog een plantsoen.

Ter info: Assen is één van de weinige plaatsen die wel voorzien is van
huisnummering. Assen is behouden gebleven van voor de AND import omdat deze
al volledig door Richard Duivenvoorde en Henk Hoff in kaart was gebracht. Ik
geloof dat er daarna niet zo heel veel meer gebeurd is in die regio, je zou
eens met hen moeten praten.

--
Freek