Rob wrote:
> haha jij wilt richting google streetview [1]
> zou ook geen slechte mashup zijn.. alleen wie gaat de foto's hosten ;)
>
> [1] http://maps.google.com/help/maps/streetview/index_.html
>
> Op 9 mei 2008 14:30 heeft Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> het
> volgende geschreven:

Amazon S3 bied behoorlijk goedkope hosting aan, zeker voor dit soort
dingen erg geschikt (veel statische files).

Als het je lukt een streetview te maken voor OSM, zorg ik wel voor de
hosting :)
Cool project.
Overigens is er ook een opensource firmware voor canon camera's
beschikbaar, die kan ook gescript worden.
http://howto.wired.com/wiki/Supercharge_Your_Camera_with_Open-Source_CHDK_Firmware
Groeten,
Martijn.