On Fri, 9 May 2008, Martijn Pannevis wrote:

> Ik heb me er niet heeel erg in verdiept, maar ze doen ook time-lapse
> fotografie, en dat is eigenlijk hetzelfde.
> Sterker nog: Een filmpje van een fietstocht kan ook erg leuk zijn.

For example, a camera can be programmed to take multiple pictures for
focus bracketing, or take a picture when it detects that something in the
field of view moves or changes brightness.

Okee dat is dus al goed nieuws. Rob: een helm camera, ajb niet!

De beste google street view foto's zouden gemaakt kunnen worden met een
parabolische spiegel. Dan heb je een 360 graden foto. (Beter dan fisheye)

maar in eerste instantie zou ik het houden op een camera met stabilisator
aan het frame.

Stefan