Ik ben het met Rob eens dat de huidige blog-opzet wat aan de magere
kant is. Iets meer van een homepage zou inderdaad handig en
toegankelijker zijn. De .de vind ik echter een slecht voorbeeld van
een overzichtelijke site ;)

Een (NL tileserver) kaart op de homepage vind ik wel handig. Verder
wat meer/duidelijkere aankeilers.

Het zou wel fijn zijn als bestaande content/deeplinks behouden konden
blijven. We gebruiken nu Serendipity (s9y.org). Erg rijk aan plugins
en configopties. Ik zou daarom proberen om dat platform te blijven
gebruiken ...
Ik zie bij .de gewoon een 3 kolommen layout met aankeiler links en
rechts. Een deel is static content (kan ook met s9y) en een deel zijn
links naar osm wiki.
Verschilt qua opzet niet zoveel van .nl ... moet dus eigenlijk gewoon
kunnen met de huidige setup :)

Als iemand hiermee aan de slag wil gaan, dan kan ik wel een db +
filesystem dump geven zodat je een dev/tst-omgeving kan opzetten ...

http://www.kovacevic.nl/blog