Op 2 juni 2008 16:10 heeft Geert Schuring <[EMAIL PROTECTED]> het
volgende geschreven:
> discussie stellen.

> Ik moet zeggen dat ik die duitse site ook niet veel beter vind dat de
> huidige nederlandse.
>
> Het enige wat ik echt mis, is een stuk coordinatie. Ik wil graag met anderen
> samenwerken, maar op dit moment vind ik het contact leggen onnodig
> omslachtig. Er zou een kaart moeten zijn waarop je kunt aanklikken waar je
> aan de slag wilt, en je dan automatisch aan een groep wordt toegevoegd die
> daar aan de kaart werkt.

je weet dat je via je user profile op openstreetmap.org (op het moment
down) kunt aangeven waar je actief bent
en dat je dan de users krijgt te zien die in een range van 50km rondom
je zitten.. die kun je dan direct vandaaruit mailen