Sm masten ?  Een zweepje misschien ? ;<)

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Stefan de Konink
Verzonden: dinsdag 8 juli 2008 20:55
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Antennedata geimporteerd!

Milo van der Linden schreef:
> SUper de luxe!

Ja... ik ben alleen zo stom geweest om m'n bestand niet op te slaan,
ondanks dat JOSM hier omvroeg. Dus ik heb niet id's meer van de import
actie :\

> Lees ik goed dat het umts en sm masten betreft? Zal ik in inkscape een
> paar symbooltjes toveren?

Dat mag, vergeet alleen niet dat ik alle instanties appart heb geupload,

dus mapnik zou iets moeten 'combineren' als een datapuntje exact op de
zelfde positie staat.

Maak de icoontjes wel mooier dan dat spul op antenneregister.nl ;)
wellicht nemen ze onze overlay dan wel ;)

Stefan